Ik ben trots dat ik mag werken voor:

“Pleun heeft ondersteund bij het schrijven van een kwaliteitsdocument. Ze heeft kennis van de zorg, is een kritische lezer en heeft geholpen een goede structuur te krijgen. Daarnaast een hele prettige en toegankelijke persoonlijkheid – dat maakt samenwerken heel prettig!”
Lieke Hazenbroek
Linc naar Zorg
“Pleun is een natuurtalent op papier! Met precies de juiste woorden weet ze jouw verhaal onder woorden te brengen en de gevoelige snaar te raken. Pleun heeft mij geholpen met het schrijven van een blog over mijn carrière switch. Het is een heel persoonlijk verhaal geworden waar ik alleen maar positieve reacties op heb gekregen! Waar ik zelf soms urenlang naar een wit beeldscherm kan blijven staren weet Pleun binnen afzienbare tijd woorden te geven aan de gevoelens die er op dat moment spelen. Dus twijfel niet haar in te schakelen wanneer het niet lukt met een column, speech, kaartje of presentatie. Je zal zeker positief verrast worden!”
Mariëlle Schrijvers
Coach & trainer Mensium
“Pleun is bij uitstek geschikt om wensen van cliënten om te zetten in bruikbare taal! Is inspirerend en doelgericht!”
Marian Scholte
Opleidingsadviseur VVT
“Pleun is voor ons een extra paar handen én hersenen op de afdeling. Ze snapt de onderwerpen die er spelen, kent haar weg binnen de organisatie en weet zo snel in te springen als dat nodig is. Zo staat ze ons bij met mooie teksten én is bovendien een goede coach en inspirator voor onze sociale media teams.”
Yvon van den Berg
Sr.Communicatieadviseur & woordvoerder Anna Zorggroep
“Ben je op zoek naar een tekstschrijver, denk dan aan Pleun! De samenwerking met Pleun voelt vanaf het eerste moment goed. Ze kan zich goed inleven in de klant, is kritisch, flexibel en snel.”
Madelon van der Stok
Manager Cadform Marketing
“Pleun verstaat de taal om losse woorden om te zetten in een samenhangend verhaal. De afscheidsspeech die ze voor mij heeft geschreven om voor te dragen bij het afscheid van mijn collega was treffend, met een prachtige rode draad en opbouw. De speech werd vervolgens ook nog op prachtig papier en in een mooie persoonlijke verpakking geleverd zodat deze cadeau kon worden gedaan aan de pensionaris.”
Marie-José Stravens
Combinatiefunctionaris Cultuur Gemeente Bergeijk
“Zelf knutselen aan de upgrade van mijn websiteteksten of een professional invliegen? Dat is als ondernemer een spannende keuze, want wie snapt wat ik wil overbrengen en kan dat op een energieke manier, met minder woorden doen dan ik er voor nodig heb? Pleun! Vanaf het eerste contact is er een klik qua energie, persoonlijkheid, humor, haar heldere, transparante en gestructureerde manier van werken. Meedenken, overleggen, keuzes maken, ja, ik word er heel blij van. Ideaal ook haar strippenkaart, zodat als je eenmaal alles op orde hebt en je toch nog een korte tekst nodig hebt voor een nieuw bedacht programma, dat dit laagdrempelig kan via deze strippenkaart. Pleun, je bent voorlopig nog niet van me af! 😉 “
Ingrid Bijlmakers
Gretig Coaching
“Ik werk heel fijn samen met Pleun. Ik weet zeker dat ze het werk voor de afgesproken tijd perfect in orde aflevert. Pleun is erg betrokken, kan zich goed inleven en heeft een groot gevoel voor humor. Dat is fijn voor mij, maar ik kan haar daarom ook gerust op pad sturen om (ervarings)verhalen te schrijven. Een groot voordeel is dat ze alles snapt over zorg en welzijn. Een vakvrouw!”
Leone Brokx
Communicatieadviseur Anna Zorggroep

Ook met mij werken?